2014. február 3., hétfő

2 év, 11 hónap

Ennyi, bizony. Eltelt. Ez alatt az idő alatt a termet is bezárták, ahova jártam, ahova kötődtem, ahol éltem. Gyakorlatilag ott nőttem fel. Mást meg nem tudtam megszokni. A sulit nem fejeztem be. Pedig csak a záróvizsga hiányzik. De nem érzem szükségét még egy papírnak. Amit akartam, azt megtudtam, megtanultam, azt úgysem veszi el senki. Közben elköltöztem, egy kis kertes házba, erkéllyel. Egy gyönyörű völgybe. Egyedül. Manóék sincsenek velem sajnos. Ők boldogan élik életüket a megszokott otthoni környezetben. Én meg boldogulok, ahogy tudok. Megtanultam sok mindent. Főképp mentálisan. Leginkább, hogy csak és kizárólag magadra számíthatsz. Másra nem. És, hogy az egyedüllét nem feltétlenül rossz. Sőt. Az edzések még egy ideig mentek, a bezárás után itt-ott próbálkoztam, de a lelki világom vissza-vissza vágyott. Előtte, azóta és most is bringázok. Sokat. Már amennyit megengedhetek magamnak. Mondjuk őszintén megengedhetnék sokkal többet is, csak lusta dög lettem. :o) Általában hegyen. Völgyön. Fel. Le. Lefelé néha durván. :o) Felfelé meg néha tolva. :oD 
De akárki akármit mond, borzasztóan hiányzik az a fajta élet, amit akkor éltem. Az a napi rutin, az a biztonság érzet, ami ebből a rutinból ered, hogy tudom mi lesz holnap. Jó egyébként korlátok nélkül élni, azt csinálni amit akarok, a munkán kívül persze, de nekem kellenek azért a szabályok, a rendszeresség. A tudatosság. Ez a legjobb szó. Na ez hiányzik! :o)
Úgyhogy teszek ellene. Edzek. Más megoldás nincs. Valamit. Valahogy. Meg irkálok, mert az is hiányzik. Hátha idetéved valaki. :o)

Diétával nyitottam múlt héten vasárnap. Rám fér, maradjunk annyiban. A drága párom furán is nézett rám, mert ő egyáltalán nem ismeri ezen fajta múltamat. Semmi update - kicsit elkorcsosult az utóbbi pár évben - semmi flinc-flanc. Csak az, amit tudom, hogy beválik. Kalória számolás. Semmi extra, semmi divat, viszont a legjobb. Változtak azért itt is a dolgok. Mert amíg régen mindent mértem grammra, majd könyvből kikerestem az értékeket, majd számolgattam, ezt a lehető legegyszerűbben most megoldom egy sima alkalmazással okostelefonon. :o) Kicsit azért leegyszerűsíti a dolgot. Persze ezt is csak ésszel, mert nem minden igaz ami ott van. De okos kis dolog. Ez a myfitnesspal. Kell egy kis idő mire megszokod, kiismered. Ez nekem egész pontosan 1 nap volt. :o) Ezután gondoltam egy nagyot, hogy akkor ha már ilyen jó kis helyen élek, gyakorlatilag az erdőben, akkor futok. Vagyis nemfutok. Csak valami hasonlót végzek ami olyan mintha. Erre másnap elkezdett havazni. És a tökéletesen karbantartott immunrendszerem a hóesés látványától összeomlott, úgyhogy az egyetlen sporttevékenységem jelen pillanatban minél gyorsabban kevergetni a kanalat a mézes-teás bögrében.
Szóval akkor hajrá nekem, üdv újra itt, üdv újra az úton. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése