2011. február 26., szombat

Adipokill teszt 10. nap


A mai bevett adipokill száma egyenlő a nullával... Éjfél körül sikerült elaludni, viszont reggel 8-kor már fel is keltem. De csak lélekben. :o) Olyan szintű fáradtság és leginkább izomlázam van, hogy délig ki sem másztam az ágyból. Fáj mindenem. Főleg a hasizmom. A húzódzkodás igencsak megdolgoztatja, és tegnap azért méééég rádolgoztam. De a hátamat is érzem,  a vállamat, és a karomat is. :o) Délben csináltam reggelit, de utána annyira fáztam, hogy visszafeküdtem az ágyba. És sikerült elaludni. Megint. :o) Délután fél ötkor keltem fel!! :oD Na de majd holnap. Megbeszéltük Bogival, hogy megyünk edzeni 10-re, remélem ő is meg fog jelenni, nem csak én. :o) Ritkán edzem hétvégén, de érzem, hogy kell a plusz kardió. Már azért is mert belecsaltam a diétába ma. :o( /Reggel frissen sült pizza illatra keltem.. Szerintetek?/ Délután még a kutyákkal is kimegyek sétálni. Eredetileg futni szerettem volna velük, de időközben leesett már megint egy adag hó, így nem fogok futkosni. Nem vagyok gyakorlott futó, csak amolyan koca-kocogó, így semmi tapasztalatom a téli futás terén. Marad a séta. Most azt hiszem megyek fürdeni, és visszafekszem az ágyba. :oD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése