2011. február 24., csütörtök

Adipokill teszt 8. nap


Ma jutottam el oda, hogy kevés a napi 2x1 szem. Reggel-délelőtt egy enyhe feldobottságon kívül semmi más nem volt. Úgyhogy délután bevettem kettőt, de csúsztatva. Egyet 4-kor egyet pedig 5-kor. Féltem, hogy sok lenne egyszerre. Tévedtem. Edzeni 6-kor kezdtem, gondoltam felpörgök addig. De nem... Úgyhogy a szokásos majdnem elmaradhatatlan Hell-hez folyamodtam. Fél dobozzal ittam meg, és a péntekihez hasonló hiperpörgést produkáltam. :oD De valahogy annyira jó volt! Persze a kezem megint remegett, és a pulzusom is elég magasan volt. De ez az amit én érezni akarok edzés közben!! :o) Iszonyatosan jó volt, a húzódzkodás simán és szűken is 4X12 volt, a múlt heti 4X8-10-hez képest. Tele voltam energiával, és csak azt éreztem hogy még-még-még!! Az edzés végén a kardió is már-már jól esett ami szinte ritkaság. Futottam, amit egyébként szintén ritkán szoktam, de annyira pörögtem, hogy futnom kellett. :oD Alvás nem tudom, hogy lesz, mert még most is teljesen pezsgek. Reggel meg megnézhetem magam, amikor huszadszor is lenyomom a szundit, mert egyszerűen képtelen vagyok felkelni. Kíváncsi leszek holnap, ha egyszerre veszem be a kettőt, vajon fog-e Hell nélkül működni. Azért biztos ami biztos egyet bekészítettem már a táskába.. :o)

És egy kis számvetés, meglátjuk mit tudok az adipokillal karöltve lefaragni belőle:

Bicepsz: 31cm
Mell: 84cm
Derék: 71cm
Poci: 85cm
Csípő1: 90cm
Csípő2: 96cm
Comb: 57cm
Vádli: 37cm

Súly: 64.9 kg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése