2011. február 25., péntek

Adipokill teszt 9. nap


Vagy én működöm furán, vagy eléggé hozzá vagyok edződve a stimulánsokhoz.. Reggel szokásos 1, edzés előtt bevettem egyszerre a 2 szemet. És semmi. A 3. gyak után is csak ültem a padon pihenő időben, semmi pörgés, semmi feldobottság. Oké azt mondtam, hogy megnézem Hell nélkül mit tud 2 szem, de annyira akartam pörögni. Úgyhogy előkerült a táskából az energiaital. Mire eljutottam a láb edzéshez szépen fel is tuningolt. :o) Igaz elgondolkodtató, hogy ez vajon már függőség a felpörgetett edzés felé? És vajon, hogy fogok edzeni, ha vége az adipokill kúrának? Elég lesz csak az energia ital, ahogy régen? Az alvással sem lesz gond, fél 12 van és érzem, hogy álmosodom. Most ilyenkor mi van? Jövő héten emeljem 2x2-re vagy esetleg reggel 2 edzés előtt 3? Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése